برپایی چادر و اسکان مسافر در خانه های مسافر بانه ممنوع است

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان بانه گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بانه برپایی چادر در پارک ها و اماکن عمومی و اسکان مسافر در خانه های مسافر در تعطیلات نوروزی ممنوع است.

اسماعیل رستم پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار کرد پرس با تاکید بر لزوم اسکان مسافر در هتل ها و مهمان پذیرها اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان مسافران باید در هتل ها و مهمانپذیرها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی اضافه کرد: هیچکدام از خانه های مسافر در بانه مجوز ندارند و اسکان مسافر در این مکان ها ممنوع است و یک هزار و 200 تخت برای اسکان شبانه مسافران در هفت هتل و پنج مهمانپذیر وجود دارد که باید تمام مسافران در این اماکن اسکان داده شود.

رستم پور با اشاره به نظارت های مستمر بر بازار و اماکن عمومی گفت: سه اکیپ مشترک نظارت بر بازار و هفت اکیپ بهداشتی بر بازار و مراکز عمومی نظارت می کنندو

وی اظهار داشت: وضعیت شهرستان بانه به لحاظ کرونا زرد است و پیش بینی می شود روزانه 30 هزار نفر مسافران وارد شهرستان شود و در ایام تعطیلات نوروزی حداقل 500 هزار مسافر به بانه سفر می کند.

فرماندار شهرستان بانه گفت: به منظور زیبا سازی شهر رنگ آمیزی و خط کشی خیابان ها و بلوار ها انجام شده و فضاهای سبز بازسازی و سرویس های بهداشتی نیز تجهیز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال اسکان فرهنگیان نیز در مدارس انجام نمی شود.

کد خبر 6643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha