تأکید حزب برهم صالح بر ضرورت تشکیل جبهه مشترک اپوزیسیون اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی حزب هم‌پیمانی برای دمکراسی و عدالت به رهبری برهم صالح تأکید کرد که بهترین راه حل بحران های کنونی اقلیم کردستان، تشکیل جبهه ای مشترک از احزاب ناراضی اقلیم است.

به گزارش کردپرس، ریبوار کریم ولی در گفتگو با رادیو کردی زبان نوا، ضمن تأکید بر ضرورت وجود همکاری و فعالیت و مواضع مشترک میان احزاب اقلیم کردستان که به حکمرانی و وضعیت کنونی اقلیم اعتراض دارند؛ گفت که بهترین راه حل برای بحران های کنونی اقلیم، تشکیل جبهه ای مشترک از این احزاب است.

سخنگوی حزب هم‌پیمانی برای دمکراسی و عدالت به رهبری برهم صالح افزود که این حزب تاکنون توانسته جبهه ای مشترک را با برخی از احزاب معترض اقلیم به منظور تعامل با شرایط کنونی عراق و اقلیم به وجود بیاورد.

وی تأکید کرد که هم‌پیمانی از تمام احزاب اقلیم که برنامه و طرحی جدی و واقعی برای ایجاد اصلاحات و تغییر در اقلیم کردستان ارائه دهد؛ استقبال می کند و با هدف ایجاد اصلاحات واقعی و از میان برداشتن فساد در اقلیم کردستان، حاضر به همکاری با چنین احزابی است.

حزب هم‌پیمانی برای دمکراسی و عدالت، توسط برهم صالح معاون پیشین جلال طالبانی دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان، پس از جدا شدن وی از این حزب تأسیس شده و هدف خود را در دست گرفتن قدرت و تغییر در حکمرانی اقلیم کردستان اعلام کرده است.

کد خبر 62313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha