روسیه، آمریکا و اردن هفته آینده درباره منطقه مرزی سوریه با اسرائیل گفت‌وگو می‌کنند

سرویس سوریه- نشست سه جانبه روسیه، آمریکا و اردن برای بررسی منطقه کاهش تنش در نزدیکی مرز سوریه با سرزمین های اشغالی هفته آینده در سطح معاونان وزرای خارجه برگزار می شود.

به گزارش کردپرس، یک منبع آگاه پیش از ظهر امروز (جمعه) در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد که نشست سه جانبه این کشور، آمریکا و اردن در رابطه با منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه که با سرزمین های اشغالی هم مرز است، هفته آینده و در سطح معاونان وزرای امور خارجه این سه کشور برگزار خواهد شد.

در حالی که پیشتر گفته شده این نشست سه جانبه در شهر امان، پایتخت اردن برگزار خواهد شد، منبع مذکور تاکید کرد که میخائیل بوگدانوف به عنوان یکی از معاونان وزیر خارجه روسیه، به نمایندگی از کشورش در این نشست شرکت خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر یک منبع دیگر نیز در گفت و گو با اسپوتنیک اعلام کرده بود که شرکت کنندگان در نشست سه جانبه روسیه، آمریکا و اردن پیشنهاد کنترل منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه از سوی نیروهای دولتی این کشور و پلیس نظامی روسیه را ارائه می دهند و پیش بینی می شود بر مسئله جلوگیری از حضور نظامی ایران در این منطقه به عنوان عامل اصلی نگرانی رژیم صهیونیستی نیز تمرکز کنند.

کد خبر 60439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha