محرم اینجه ثابت نکند برای تاسیس آک پارتی از فتح الله گولن اجازه گرفته ام، نامرد است

سرویس ترکیه - اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به ادعای اخیر محرم اینجه عنوان کرده است: محرم اینجه ثابت نکند برای تاسیس آک پارتی از فتح الله گولن اجازه گرفته ام، نامرد است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی در واکنش به ادعای اخیر محرم اینجه، نامزد حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر کسب اجازه اردوغان از فتح الله گولن برای تاسیس حزب عدالت و توسعه، عنوان کرده است: اکنون بسیار واضح و آشکار سخن خواهم گفت و از محرم اینجه هم انتظار جواب واضح و آشکار دارم. عدم صداقت رهبر حزب او برای همگان آشکار است. هیچ ارتباطی از دور و نزدیک با صداقت ندارد. من آن اندازه سیاستمدار بی ارزشی نیستم که برای کسب اجازه در راستای تاسیس حزب به پنسیلوانیا رجوع کنم. من گولن را در دوران ریاست شهرداری شناختم و در زندگیم دو یا سه بار رو در رو با وی دیدار کرده ام. من برای تاسیس حزب دوستان راه مبارزه خود را داشتم.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: ما قبل از تاسیس حزب با دوستان خود دیدار کرده و بعد از آن تصمیم گرفتیم. ما چرا باید از فتح الله گولن جازه بگیریم؟ محرم اینجه اگر این حرف را ثابت نکند نامرد است. من اگر درباره چنین چیزهایی بخواهم سخن بگویم بسیار سنگین سخن خواهم گفت. حال که من به پنسیلوانیا رفته ام، با چه کسی رفته ام؟ باید این را ثابت کند. آشکار باید عنوان کند. اردوغان حرف را یک بار می زند و زیر آن حرف له نمی شود. به هیچ عنوان چنین چیزی حقیقت ندارد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 60201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha