22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج پلمب شد

سرویس کردستان- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت:22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، تورج سلطنت‌پوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مشاغل در سطح شهر وجود دارد که می‌توانند برای سلامت شهروندان خطرآفرین باشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج عنوان کرد: مغازه‌های سیلندر پرکنی غیرمجاز از خطرآفرین‌ترین مشاغل در مناطق مسکونی هستند.

وی بیان کرد: با توجه به غیراستاندارد، غیرقانونی و خطرساز بودن واحدهای سیلندر پرکنی و انبار کپسول در سطح شهر و نواحی منفصل شهری براساس بند20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها؛ واحدهای غیرمجاز فعال سیلندر پرکنی باید پلمب شوند.

وی در همین راستا از پلمب 22 واحد مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی تمامی آنها در سطح شهر و نواحی منصل شهری پلمپ شدند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج تاکید کرد: برای واحدهای سیلندر پرکنی به هیچ عنوان مجوز صادر نخواهد شد و فعالیت این مغازه غیرمجاز و غیرقانونی است.

سلطنت‌پوری تصریح کرد: در صورت فعالیت این واحدهای غیرمجاز با متخلفان برخورد قانونی شده و واحد غیرمجاز نیز پلمب خواهد شد.

کد خبر 5501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha