بزرگترین اصل حاکم در دولت تدبیر و امید، اصل انتقاد پذیری است

سرویس آذربایجان غربی_ مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان غربی در جمع مسئولان پیرانشهری گفت: بزرگترین اصل حاکم در دولت تدبیر و امید، اصل انتقاد پذیری است.

علی مصطفوی، مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجانغربی در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید پیرانشهر که عصر روز شنبه( 18 آذرماه) در محل سالن جلسات فرمانداری پیرانشهر و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، طی سخنانی گفت: بزرگترین اصلی که امروز در دولت تدبیر و امید حاکم است اصل انتقاد پذیری است.

وی ادامه داد: پذیرفتن انتقاد موجب ترقی و پیشرفت جامعه می شود و این اصل جزء لاینفک یک جامعه ی پویا بشمار می رود.

مصطفوی در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: امروز به واسطه برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آثار وحدت در همه جا مشاهده می شود که نمونه عینی آن در دوران هشت سال دفاع مقدس به وقوع پیوست.

مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجانغربی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، اقتصادی مبتنی بر اشتغال است لذا باید همه ما با شناسایی ظرفیت های منطقه و بهره گیری از آن گام های اساسی در راه رشد و توسعه اشتغال پایدار برداریم.

ملا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی کوتاه گفت: هرکسی که می خواهد عزت داشته باشد، باید در راه خدا قدم بردارد چون عزت از آن خداست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل و کشورهای هم پيمانشان، کسانی هستند که دنبال منافع خود بوده و هر لحظه دنبال نقشه های توطئه گرانه برای منافع شخصی هستند.

"سید علی ترابی" سرپرست جدید فرمانداری پیرانشهر نیز در ادامه گفت: شعار خاصی جز خدمت بی منت به مردم شهرستان ندارم.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های بعمل آمده مشکلات مرزی در این منطقه بیش از هر چیزی باعث ایجاد دغدغه در بین مردم شده است بویژه اکنون که مدت زیادی است مرز تمرچین مسدود شده است که امیدوارم در روزهای آتی با حمایت های لازم مسئولان این مشکل نیز برطرف شود.

ترابی در خاتمه سخنان خود عنوان کرد که در طی این مسیر نیاز مبرم به راهنمائی های سایر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی خواهد داشت.

در خاتمه این این مراسم ضمن تقدیر از خدمات "اردوان نوسودی" بعنوان فرماندار سابق پیرانشهر و "حسن عبدالهی" در سمت سرپرست فرمانداری این شهرستان "سید علی ترابی" که سابقه بخشداری بخش "نالوس" اشنویه را در کارنامه خود دارد، بعنوان سرپرست جدید فرمانداری پیرانشهر تعیین و منصوب گردید.

کد خبرنگار: 10104

کد خبر 49822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha