حزب دموکرات با اتحادیه میهنی مشکلی ندارد ، اختلافاتی که وجود دارد مربوط به دولت است

سرویس عراق واقلیم کردستان - «جعفر ایمنیکی» مسئول واحد روابط عمومی حزب دموکرات کردستان اعلام کرد این حزب با اتحادیه میهنی هیچ مشکلی ندارد و آنچه که هست بیشتر مشکلات دولتی است.

به گزارش کردپرس به نقل از آوینه: «جعفر ایمنیکی» در صفحه رسمی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد مشکلاتی که وجود دارند اساسا مربوط به حزب دمکرات کردستان واتحادیه میهنی نمی‌شوند ،بلکه به سایر ظرفیتها و دولت اقلیم مربوط می‌شوند ،یکی از مشکلات ،موضوع امنیت است، این نه مشکل اتحادیه میهنی ونه مشکل حزب دمکرات است بلکه به اقلیم کردستان مربوط می‌شود.
وی لازم می‌داند که اتحادیه میهنی کردستان قبل از حزب دموکرات کردستان با کابینه دولت و نهادهای ذیربط آن هماهنگ باشد و همچنین دستگاههای قضایی در اقلیم کردستان ساکت نخواهند بود و دارای استقلال و حق رأی هستند.
مسئول روابط عمومی حزب دموکرات گفت: چندین نشست میان اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات برگزار شده است و بعنوان یک حزب با هم مشکلی نداشته ایم، اگر در مورد مشارکت بخواهیم سخن بگوییم و در کجا باید مشارکت کرد، از قبل نماینده حزب دمکرات و اتحادیه میهنی در مورد تشکیل جلسه به توافق رسیده‌اند ، اتحادیه میهنی یک نسخه عملیاتی درباره اصلاح دولت ارائه داده است ما هم نسخه خود را داشتیم که قرار شد هر دو نسخه در یک پکیج خلاصه شوند.
وی درمورد نشست دو حزب گفت:« شرایط آرام شده و به سمت بهبودی می رود به همین دلیل حزب دمکرات و اتحادیه میهنی قرار است نشستی برگزار کنند بنظرمن این نشست در ماه جاری برگزار خواهد شد و بسیاری از موضوعات پیش رو تعیین تکلیف می شوند»

کد خبر 44085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha