امسال ٤ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در سطح استان از ابتدای سال جاری تا کنون، خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار"رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری با انجام چندین عملیات ضربتی و گسترده، نهايتا بیش از 50 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

او تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر 4 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شده اند و پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو بخواهند جوانان و این سرمایه های عزیز کشور را به سمت اعتیاد بکشانند و بدانند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش در پایان اظهار کرد: يكي از اصلي‌ترين ماموريت‌هاي پليس مبارزه با حمل، نگهداري، قاچاق و فروش مواد مخدر است و ما استوارتر از هميشه در برابر قاچاقچيان ايستاده‌ايم و به هيچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهيم داد./

کد خبر 43787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha