پرداخت 53 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در کردستان/3600 طرح وام تبصره 16 ثبت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخش مشاغل خانگی یک هزار و 3 طرح به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان وام اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد پیشکاری با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۹۱ طرح با اعتباری نزدیک به ۹۷۴ میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان در قالب تبصره (۱۶) ثبت شده است، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۷۴۵ طرح در سامانه تبصره ۱۶ در حوزه خویش فرمایی و ۸۴۶ طرح کارفرمایی در قالب تبصره ۱۶ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۷۸ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی به حوزه اشتغال استان تخصیص یافت، افزود: در بخش مشاغل خانگی یک هزار و ۳ طرح به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان وام اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده و مبلغ ۷۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان طرح به شبکه بانکی معرفی شد که امیدواریم تا پایان سال پرداخت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به سهم بانک های عامل استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و اظهار کرد: پرداختی وام مشاغل خانگی بانک رفاه ۲۶ میلیارد تومان، بانک توسعه تعاون ۳۰ میلیارد تومان، بانک کشاورزی ۱۴ میلیارد تومان و پست بانک ۸ میلیارد تومان است.

پیشکاری سهم وام اشتغالزایی مشاغل خانگی شهرستان سنندج را ۲۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۴ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان معادل ۶۵ درصد در سنندج پرداخت شده است.

وی اعتبار وام مشاغل خانگی شهرستان بیجار را ۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: از این میزان تاکنون ۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان میزان پرداختی وام اشتغالزایی مشاغل خانگی را در دیواندره ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، دهگلان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و سروآباد را یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان سقز ۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان تسهیلات و شهرستان قروه ۵ میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

کد خبر 43785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha