20 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در سنندج قلع و قمع شد

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با ورود جدی دستگاه قضایی استان، 20 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده اراضی کمربندی بهشت محمدی سنندج به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع رفع تصرف و از سودجویان بازپس گرفته شد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: در اجرای سیاست های دستگاه قضایی در امر حفاظت از بیت المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان، این اقدام با حضور متولیان اعضای قرارگاه جهادی ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال استان کردستان صورت گرفت.

وی افزود: با حضور دستگاه های متولی شامل جهاد کشاورزی، امور آب و راهداری و با امکانات سخت افزاری، با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری سنندج در کمتر از یک ساعت این اقدام سازماندهی شده و این ساخت و سازهای غیرمجاز قلع و قمع شد.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: ارزش این ساخت و سازهای غیرمجاز که در محدوده اراضی مرغوب داخل شهر سنندج و کمربندی بهشت محمدی وجود داشت، بیش از 20 میلیارد تومان بوده و با این اقدام دست سودجویان و دلالان از تصرف به این ساخت و سازها کوتاه ماند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این اقدام انعکاس بسیار خوبی از لحاظ بازدارندگی در مرکز استان کردستان داشته است، ادامه داد: مقابله دستگاه قضایی استان با هرگونه تصرف و دست درازی به بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی با قدرت هرچه تمامتر ادامه دارد و بهیچ وجه به متصرفین، اجازه ساخت و ساز غیرمجاز داده نخواهد شد.

کد خبر 43730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha