ازهاری خبر داد: تعریف ۱۶۵ پروژه اشتغالزایی در کردستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از موافقت اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اجرای ۱۶۵ طرح اشتغالزایی در کردستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، ارسلان ازهاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان، از موافقت اعضای این شورا با اجرای 165 پروژه اشتغال زایی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، خدماتی، تولیدی و ... در حوزه مقیاس کوچک در استان خبر داد و گفت: همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام نیز در اولویت است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح ها سال آینده در مساحت های مختلف آغاز می شود و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بر ضرورت ساماندهی مشکلات حریم سد قشلاق این شهر نیز تاکید کرد و افزود: میراث فرهنگی طرح های گردشگری برای اجرا ارائه بدهد.

ازهاری با اشاره به اینکه آب سنندج از سد قشلاق تامین می شود، ادامه داد: این فرصت، ظرفیتی برای اجرای طرح های گردشگری است.

وی با بیان اینکه ورودی شهر سنندج زیبنده شهر نیست، یادآور شد: این وضعیت نامناسب و ریختن نخاله و آهن آلات هم اکنون در سایه بی نظارتی در کمربندی بهشت محمدی در حال گسترش است که انتظار می رود دستگاه های متولی ضمن نظارت، این نابسامانی را ساماندهی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان به مشکلات نواحی منفصل شهری اشاره کرد و بیان کرد: مشخص نیست نایسر سنندج جزو شهر بوده یا ناحیه منفصل؛ متولی این نابسامانی کیست؟ شهرک صنعتی سنندج و کامیاران نیز محلی برای فعالیت صنوف مزاحم شده است.

کد خبر 43491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha