ورودی های سنندج باید ساماندهی شود

استاندار کردستان وضعیت ورودی های شهر سنندج را به عنوان مرکز استان فرهنگی کردستان نامناسب عنوان کرد و گفت: ورودی های شهر سنندج باید برای ایام نوروز آماده شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان، طرح قشلاق گریزه را فرصتی برای گردشگری دانست و گفت: این مکان باید ساماندهی شود و برای تبدیل شدن به یک فرصت گردشگری، نیاز به برنامه ریزی فرا شهری و یک طرح مطالعاتی زمان دار دارد.

وی با تأکید بر اینکه تعرض ها به حریم کمربندی بهشت محمدی نباید به دلیل مشکلات حقوقی بین دستگاه های اجرایی به عقب بیافتد، افزود: مشکلات کمربندی سنندج باید هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: مطالعات و اجرای این پروژه‌ها در استان باید در کمترین زمان ممکن به انجام برسد، چرا که در کردستان فرصتی برای از دست دادن زمان نداریم.

زارعی کوشا ادامه داد: تصمیم گیری برای ساماندهی صنوف مزاحم در شهرک صنعتی سنندج، باید به نفع شهرک صنعتی باشد چرا که توسعه این شهرک در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: شهرک بزرگ صنعتی استان با ۷۱۳ هکتار در دیواندره مصوب شده است و تا کنون پیشنهاد های خوبی برای سرمایه گذاری خارجی در این شهرک صنعتی دریافت شده است که باید با برنامه ریزی درست مدیریت شود.

کد خبر 43492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha