رای دادگاه کمیسیون انتخابات عراق به نفع بافل طالبانی صادر شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- هیئت دادرسی کمیسیون انتخابات عراق به سود بافل طالبانی رای خود را صادر و تغییرات داخلی اتحادیه میهنی را صحیح و‌قانونی اعلام کرد. همزمان وکلای لاهور شیخ جنگی به این حکم‌نیز اعتراض کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از دراو میدیا، بر اساس اطلاعاتی که از یک‌ منبع موثق درون اتحادیه میهنی به دست دراو میدیا رسیده است، هیئت دادرسی درخصوص انتخابات کمیسیون مستقل انتخابات عراق که ویژه انتخابات و امور احزاب است، رای پیشین شورای کمیسیون انتخابات عراق در خصصو سرنوشت رهبری اتحادیه میهنی را تایید کرده است.

شورای کمیسیون انتخابات عراق پیشتر تغییرات داخلی اتحادیه میهنی و رهبری بافل طالبانی بر این حزب را تایید کرده بود و وکلای لاهور شیخ جنگی نیز به این حکم اعتراض کرده بودند.

اکنون هیئت دادرسی کمیسیون عالی انتخابات عراق اعتراض وکلای لاهور شیخ جنگی را رد کرده است و‌تمامی تغییرات در اتحادیه میهنی از جمله لغو مسئله ریاست مشترک در این حزب را تایید کرده است.

این رای در حالی صادر می شود که دیروز دادگاه تجدید نظر اربیل باز هم به نفع لاهور شیخ جنگی رای خود‌ را صادر کرد و وی را رییس مشترک اتحادیه میهنی خواند.

اکنون وکلای لاهور شیخ جنگی با عنوان ارائه مستندات جدید قصد دارند به رای جدید هیئت دادرسی کمیسیون انتخابات نیز اعتراض کنند.

کد خبر 43074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha