واگذاری زمین به خیرین ایلام جهت ساخت مسکن ملی رایگان معلولین

سرویس ایلام - در نشست شورای مسکن استان ایلام با واگذاری زمین به خیرین ایلام جهت ساخت مسکن ملی رایگان معلولین موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در این جلسه خواستار شتاب بخشی به حوزه تولید مسکن استان شد و گفت: برای جهش در تولید مسکن ملی بروکراسی اداری باید حذف شود و همه دستگاه های اجرایی نیز باید بیشترین همکاری را داشته باشند.

وی «اشتغال» و «تولید مسکن» را از مهم ترین اولویت های استان ذکر کرد و گفت: تمامی مصوبات و آمارهای حوزه مسکن باید از روی کاغذ خارج و عملیاتی شوند.

استاندار ایلام با تاکید رعایت ملاحضات پدافند غیرعامل در ساخت تمامی مجتمع های تولید مسکن، افزود: در تمامی زمین های مسکن ملی، باید بخشی از زمین برای ملاحظات پدافند غیرعامل مجزا و برای مابقی آن سند صادر شود و پروژه ساخت مسکن آغاز شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: برای تسریع در پروژه تولید مسکن ملی، برای تمدید پروانه مسکن ملی هیچ گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی شود و در این راستا باید طبق قانون عمل شود.

وی خواستار تحرک بخشی و تحول در حوزه ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن شد و گفت: برای رفع موانع موجود و روانکاری در امور تولید مسکن استان، نشست های تامین مسکن بصورت هفتگی برگزار می شود.

در این نشست مصوب شد راه و شهرسازی در اسرع وقت زمین برای ساخت ۵۴ واحد را در اختیار خیرین قرار دهد که پس از اتمام پروژه این واحد ها بصورت رایگان در اختیار خانواده های دارای ۲ معلول قرار خواهد گرفت.

کد خبر 42833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha