بیانیه هیات  اقلیم  کردستان ودولت فدرال درباره قانون نفت و گاز

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ امروز هیات اعزامی اقلیم کردستات و وزارت نفت عراق در بغداد تشکیل جلسه دادند و درباره پیش‌نویس لایحه قانون نفت و گاز دولت فدرال بحث و گفتگو کردند.

به گزارش کردپرس به نقل از خندان: در این جلسه دولت اقلیم خواسته است که این لایحه در چارچوب قانون و درخدمت شهروندان عراق و اقلیم کردستان باشد.
بعد از پایان این جلسه دولت اقلیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این جلسه آوات جناب نوری وزیر دارایی و اقتصاد دولت اقلیم کردستان و رییس این هیات ، نگاه و نظر دولت اقلیم را درباره پیش‌نویس قانون نفت و گاز بیان کرد.
وزیر دارایی به این اشاره کرد که دولت اقلیم هدفش دستیابی به توافق است و تهیه قانونی که در چارچوب قانون اساسی تهیه شود و در خدمت شهروندان عراق و اقلیم کردستان باشد.
درهمین جلسه «کمال محمد» وزیر منابع طبیعی به نمایندگی از اقلیم ، جزییات دقیقی از نگاه و نظر دولت اقلیم درباره پیش‌نویس قانون نفت و گاز را ارایه داد.
به منظور تداوم مذاکرات و گفتگوها بر سر موضوعات معلق مانده میان اقلیم کردستان و دولت فدرال بعدازظهر روز شنبه هیأتی از دولت اقلیم کردستان به ریاست «آوات جناب نوری» وزیر دارایی و اقتصادی به بغداد سفر کرد.

کد خبر 42709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha