دریادار ایرانی: مردم کردستان همیشه محکم و مقتدر در صحنه های وطن پرستی حاضر بوده اند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم کردستان همیشه محکم و مقتدر در صحنه های وطن پرستی حاضر بوده و با وجود تمام مشکلات، به آینده امیدوار بوده اند.

به گزارش کرد پرس، امیر دریادار شهرام ایرانی که برای حضور و سخنرانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن، به زادگاهش سنندج سفر کرده، شامگاه جمعه با حضور در صدا و سیمای مرکز کردستان به صورت زنده با مردم استان گفت و گو کرد و با بیان اینکه احترام به بزرگتر ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی کُردها دارد، گفت: هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد نگاه به آن به عنوان بزرگ خانواده ایران اسلامی، توام با احترام بیشتری می شود.

وی با یادآوری اینکه برای تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شد، افزود: وقار و بزرگی انقلاب هر سال بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و این رسم و سنت در کردستان که قومی ریشه دار است، بسیار بیشتر به چشم می خورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور در راهپیمایی فردا را اعلام پشتیبانی از نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: این حضور یک واجب ملی و شرعی است و باید به جای آید و مردم در جشنی شرکت می کنند که خود آن را خلق کرده اند و یادآور تلاش و مجاهدت آنان در راه انقلاب اسلامی است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، آرامش را در پی دارد، ادامه داد: این آرامش زمینه ساز توسعه است تا مسوولان با آینده نگری، آینده آفرینی را رقم بزنند.

وی یادآور شد: انتظار از مردم کردستان این است تا محکم و مقتدر در صحنه وطن پرستی حاضر شوند و بگویند که با وجود تمام مشکلات، به آینده امیدوار هستند و این امید را در جوانان بی نظیر خود می جویند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند تا دسیسه دشمن را نقش بر آب کنند، بیان کرد: ملت ایران اجازه ندهند دشمن مسیر حرکت فرزندان آنان را تعیین کند.

دریادار ایرانی به سواستفاده از فرصت تنوع قومی و مذهبی توسط دشمنان در برهه های مختلف اشاره کرد و گفت: آنان اتحاد مردم را بر نمی تابند و در صدد برده سازی هستند و در مقاطع مختلف با ابزار تفرقه می خواهند به هدف خود برسند که همان به یغما بردن منابع است.

وی با تاکید بر اینکه تمام هم و غم ارتش سربلندی ملت ایران است، افزود: این نیرو به همراه دیگر نیروهای مسلح در هر جایی که نیاز باشد با افتخار حضور یافته و خدمت می کند و امانتداری است که در کار خود کوتاهی نمی کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حفظ حصار و مرزهای نظام اسلامی بصورت مقتدرانه اولین وظیفه ارتش است و در این راه کوتاه نخواهد آمد.

کد خبر 42626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha