هشدار نماینده مهاباد به وزارت نیرو: از قطعی گسترده برق شهرستان جلوگیری کنید

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد طی ارسال نامه ای انتقادی به وزیر نیرو، معاون برق و انرژی وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به قطع مجدد سراسری برق شهرستان، در خصوص رفع مشکل استقرار پست دوم برق به منظور تکرار این امر هشدار داد.

جلال محمودزاده در این باره خطاب به وزیر نیرو و معاون برق و انرژی وزارت اظهار کرد: علیرغم پیگیری متعدد و برگزاری جلسات مکرر با جنابعالی و مدیرعامل شرکت توانیر و توافقات و صورت جلسات متعدد، تا این لحظه و در نتیجه تعلل و کم کاری آن مجموعه جهت استقرار پست دوم تأمین برق شهرستان مهاباد اقدامی صورت نگرفته است!

او ادامه داد: این عمل باعث قطعی مکرر برق در طول سالجاری شده است که آخرین مورد آن نیز قطع برق شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ آن هم در دهه فجر و شرایط سرد جوی بود!

نماینده مهاباد گفت: لذا برای آخرین بار تذکر و هشدار می دهم که نسبت به استقرار پست دوم برق اقدام فرمایید در غیر این صورت و در صورت قطع مجدد سراسری برق شهرستان و در نتیجه آن تحمیل خسارات به مردم و ایجاد تنش اجتماعی بر عهده وزارت نیرو و شرکت توانیر است.

گفتنی است؛ روز گذشته برق مناطق مختلف شهر مهاباد قطع شده بود و این امر باعث بروز برخی مشکلات برای مردم از جمله تعطیلی واحدهای نانوایی شد و با توجه به گستردگی قطع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هم خاموش و ترافیک ایجاد شد. همچنین توزیع گاز CNG و بنزین نیز در جایگاه‌های سوخت دچار مشکل شد و مراکز تجاری ساعت ها در خاموشی بودند.

کد خبر 42568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha