از مولفان و ناشران ایلام در هفته کتاب به صورت مجازی تجلیل می شود

سرویس ایلام - معاون امورفرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت و گو با خبرنگار کردپرس گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با مشارکت موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام در حال اجراست و در این هفته از ناشران و مولفان فعال و پرتلاش به صورت مجازی تقدیر می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، یونس قیطانی با اشاره به ظرفیت فضاهای مجازی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی تاکید کرد: فضای مجازی کاردکردهای بی شماری دارد و می تواند خدمات موثری به جوامع هدف ارائه دهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بهره گیری از این فرصت تلاش دارد تا برخی از برنامه های هفته کتاب را در این فصا اجرایی و عملیاتی نماید.

وی تصریح کرد: آیین تجلیل و تقدیر از ناشران و مولفان فعال که در بازه ی زمانی آبان ۹۸ تا آبان ۹۹ دارای معیارهای انتخاب ناشر و مولف فعال هستند در هفته ی کتاب به صورت مجازی برگزار می شود.

مولف مجموعه شعر "چکمه های چرکین" ادامه داد: برنامه های هفته ی کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام پیش‌تر توسط دبیر این هفته و مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شده است.

قیطانی ادامه داد: تلاش داریم تا در شرایط فعلی فرهنگ کتابخوانی را از طریق فضای مجازی به میان خانواده و کودکان و نوجوانان و تمام جوامع هدف ببریم و در این ایام کرونایی فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش تقویت و نهادینه کنیم.

به گزارش کردپرس، بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» و در استان ایلام با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام انجام می شود.

کد خبر 422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha