تمام راه های اصلی و فرعی کردستان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: تمام راه های اصلی و فرعی استان در حال حاضر باز است و مشکلی در مسیرهای روستایی نیز وجود ندارد.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی گفت: بارش برف از روز گذشته در شهرستان های مریوان، بانه، کامیاران و سقز شروع شده و اکیپ های راهداری از روز گذشته مشغول برفروبی در سطح جاده های استان هستند.

وی با بیان اینکه در سایر مسیرها نیز پراکندگی باران و مه گرفتگی داریم، افزود: طی شبانه روز گذشته تاکنون 6 هزار و 711 کیلومتر باند برفروبی در سطح محورهای شریانی و غیرشریانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در مجموع 257 نفر از نیروهای راهداری در جاده های شریانی و غیرشریانی طی شبانه روز گذشته مشغول برفروبی بوده اند.

حسنی با اشاره به اینکه طی این بازه زمانی 4 مقطع ریزش برداری در سطح جاده های استان انجام شده است، ادامه داد: 156 دستگاه خودرو در سطح جاده های استان توسط تیم های راهداری رهاسازی شدند.

وی با بیان اینکه 31 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده های استان فعال است، یادآور شد: 421 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل 316 دستگاه بخش دولتی و 105 دستگاه بخش خصوصی برای برفروبی و پاکسازی راه های شهری و روستایی در طرح زمستانه امسال در سطح جاده ها فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: به لحاظ تجهیزات و ماشین آلات مشکل خاصی در استان نداریم و امیدواریم با خدمات رسانی هرچه شایسته زمینه رضایتمندی مردم را فراهم سازیم.

حسنی با بیان اینکه نیروها و ماشین آلات در قالب 71 اکیپ راهداری از ابتدای طرح زمستانه در این طرح به مردم خدمات رسانی می کنند، گفت: 35 هزار تن شن و ماسه برای استفاده در مواقع یخبندان در راهدارخانه های استان ذخیره سازی شده است.

کد خبر 42150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha