دیدار هیئتی از حزب کمونیست متحد سوریه  با هیئت رئیسە مجلس سوریه دموکراتیک

سرویس سوریه - هیئتی از حزب کمونیست متحد سوریه روز دوشنبه از ساختمان مجلس سوریه دموکراتیک (MSD) در حسکه بازدید و با هیئت رئیسه این مجلس دیدار کرد.

به گزارش کردپرس، روز دوشنبه ۲۳ ژانویه هیئتی از حزب کمونیست متحد سوریه با اعضای هیئت اجرایی مجلس سوریه دموکراتیک (MSD) در حسکه دیدار کردند.

بر اساس خبر منتشر شده در آژانس خبری هاوار، هیئت حزب کمونیست متحد سوریه مورد استقبال اعضای هیئت اجرایی MSD قرار گرفت.

در این دیدار طرفین در مورد مسائل اخیر سوریه و موانع و بحران‌های اخیر بحث و گفتگو کردند. در این دیدار تاکید شد که همه نیروهای ملی دموکراتیک سوریه در تلاش برای پایان دادن به جنگ در این کشور و دستیابی به صلح خواهند بود.

در ادامه گفتگو، دو طرف در بسیاری از مسائل به توافق رسیدند و بر لزوم ادامه چنین دیدارهایی و گسترش آنها بر اساس یک چارچوب دموکراتیک ملی در سوریه تاکید کردند.

در مورد دیدگاه حزب کمونیست متحد سوریه به حل بحران سوریه، عضو کمیته سیاسی و نماینده کمیته ناحیه جزیره این حزب «ملول الحسن» گفت: «بحران سوریه یا رنج مردم سوریه باید از راه گفتگو در کنگره ملی سوریه حل شود.»

الحسن در ادامه این دیدار گفت: «در این دیدار طرفین اعلام کردند که به کشور سوریه وفادار و آماده پیوستن به گفتگوهای ملی برای پایان دادن به رنج مردم سوریه هستند.»

الحسن در پایان اظهار داشت که این گفتگوها تا پایان یافتن رنج مردم سوریه و پایان بحران سوریه و حل همه مشکلات ادامه خواهند یافت.

شایان ذکر است که حزب کمونیست متحد سوریه، یک اتحادیه کارگری داوطلبانه در سوریه است که سیاستش دفاع از منافع مردم سوریه و تقویت وحدت ملی در سوریه است.

کد خبر 41844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha