پخش سراسری فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو شروع شد

فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر مومنی اصل ، هم اکنون وارد شبکه های نمایش خانگی شده و با استقبال بسیار زیاد از طرف کودکان و نوجوانان و بسیاری از بزرگسالان رو به رو شده است .

در خلاصه داستان فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو آمده است که؛ بابا محسن باستان شناس است و همراه با دخترش رها برای کشف یک غار مخوف به شمال ایران سفر می کنند ؛ وقتی به غار می رسند، ناگهان زمین لرزه اتفاق می افتد و باعث وحشت بابا محسن و رها می شود. زلزله که تمام می شود ، آتوسا بعد از 6 هزار سال استراحت، از درون یک تابوت قدیمی بیدار شده و وارد زندگی انسان های امروزی می شود. با ورود آتوسا، زندگی بابا محسن و رها دچار اتفاقات بسیار پر هیجان و چالش بر انگیزی می شود . اما ، تا اینکه . . .

رها و انگشتر جادو با بازی متفاوت نیما فلاح ، سحر ولد بیگی ، رها بلالی و با صدای جذاب و دلنشین بهروز محمدی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی و گویندگی استاد منوچهر والی زاده برای کودکان و نوجوانان تهیه و تولید شده است .

فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو؛ ضمن برخورداری از آموزه های علم روان شناسی و توجه به مفاهیم رشد و تربیت و آموزش ، توانسته است که از بین 137 فیلم سینمایی از کشور ایران و 105 کشور جهان ، در جمع 9 فیلم سینمایی برتر راه یافته به پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور داشته باشد و در دل کودکان و نوجوانان راه پیدا کند .

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به حضور عارفه نظامی ، النا منیعی ، میثم حسینی ، محمد رضا نجفی ، هادی عبدالمالکی ، مهدی بیگدلیا ، آزاده قدیمی ، کیانا صفر زاده، سودابه توفیقی ، سیما رحمتی ، پرنیا مرادی ، مرتضی خندان ، رضا منیعی ، حورا موسی خانی ، نیکا صفوی ، یسنا آوخ ، النا عبدی زاده و کیانا اسلامی اشاره کرد .

تولید فیلم سینمایی رها و انگشتر جادو در لوکیشن های بسیار متنوع و زیبایی از جمله : موزه برج آزادی تهران ، سواحل دریای خزر ، جنگل عباس آباد بهشهر، غار هوتو و مناطقی از لواسان بزرگ ، جاجرود ، تهرانپارس و غرب تهران و سنندج انجام شده است .

کد خبر 40625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha