بدهکاری 11 هزار میلیارد ریالی دستگاه های دولتی آذربایجان غربی  به پیمانکاران

سرویس آذربایجان غربی- معاون نظارت مالی و خزانه معین آذربایجان غربی گفت: جمع کل بدهی ثبت شده استان در سامانه سماد ۹۵ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال است که عمده بدهی استان با ۱۱ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال، بدهی دستگاههای اجرایی به پیمانکاران و مشاوران را شامل می شود.

به گزارش کردپرس، طهماسب حاجی حسینلو امروز ۱۱ بهمن در نشست خبری اظهار داشت: جمع کل بدهی ثبت شده استان در سامانه سماد ۹۵ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال و مطالبات استان نیز ۹۷ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال است.

او با اشاره به اینکه عمده بدهی استان، بدهی دستگاههای اجرایی به پیمانکاران و مشاوران را شامل می شود، افزود: دستگاههای اجرایی ۱۱ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال به پیمانکاران و مشاوران استان بدهکارهستند.

حاجی حسینلو گفت: اعتبارات مصوب استان در سال جاری ۱۹ هزار میلیارد ریال است که تا دی ماه ۶۲ درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.

او ادامه داد: طی سال گذشته بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال اسناد خزانه توزیع شده است که این مبلغ در سال جاری ۴۶۹۹ میلیارد ریال است.

ایسنا نوشت؛ معاون نظارت مالی و خزانه معین استان با اشاره به درآمدهای مصوب استان نیز گفت: درآمدهای مصوب استان طی امسال ۱۶ هزار و ۲۷۶ میلیارد ریال است که از این مبلغ ۱۰۶ درصد نسبت به ۱۰ماهه سال قبل وصول شده است.

کد خبر 3954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha