مدیران فضا را برای انتقاد فراهم کنند

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، یکی از نیازهای ضروری جهان اسلام را وحدت دانست و گفت: مدیران فضا را برای انتقاد فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار اربعین را فصل آگاه شدن جامعه اسلامی دانست و گفت: از رسانه ها و مردم استان برای فرهنگ سازی و قلم زدن در اربعین تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: اقتصاد اربعین از جمله مسائل مهم استان است، کار برخی از مدیران استان در اربعین جهادی بود و برخی دیگر باید تلاش بیشتری انجام دهند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: اگر فقط یک مورد پارک چغاسبز شهر ایلام ساماندهی شود، در جذب گردشگر داخلی و خارجی خیلی موثری باشد.

کریمی تبار افزود: نتوانستیم یک قرارداد گردشگری با عراق ببندیم، در حالی که استان گلستان با این فاصله این کار را انجام داده است.

او گفت: فرصت های استان برای درآمدزایی متاسفانه از دست می رود، باید از ظرفیت های استان به خصوص در اربعین بیشتر استفاده کرد و به عنوان مثال صنایع دستی از ظرفیت های بزرگ استان ایلام است که باید در ایام اربعین به آن توجه کرد.

وی با تجلیل از نقش رسانه های استان در تبدیل فرصت های استان در عرصه های مختلف، تصریح کرد: از مدافعان اصلی رسانه های استان هستم و معتقدم رسانه های استان انقلابی هستند.

امام جمعه ایلام گفت: باید واقعیت ها بدور از حب و بغض توسط رسانه‌های استان پوشش داده شود.

کریمی تبار با اشاره به وقایع اخیر کشور تأکید کرد: همه ما سرنشینان کشتی جمهوری اسلامی ایران هستیم، باید وحدت و انسجام در کشور باشد و اختلاف ها باعث انتخاب بهترین مسیر برای حرکت می شود.

کد خبر 38865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha