کشف پرچم و یونیفرم های نظامیان ترکیه، دادگاه اسلامی و محل شکنجه در اردوگاه هول

سرویس سوریه - در ادامه عملیات پاکسازی اردوگاه هول، تعداد زیادی یونیفرم ارتش ترکیه کشف شد و مشخص شد محلی به عنوان دادگاه اسلامی تأسیس شده و فعال بوده است.

به گزارش کردپرس، در ادامه عملیات پاکسازی اردوگاه هول از نیروهای داعشی، که توسط نیروهای امنیتی در شمال و شرق سوریه، نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF)، یگانهای مدافع خلق (YPG) و یگان های مدافع زنان (YPJ) انجام می شود، چادرهایی متعلق به نیروهای داعشی با یونیفرم های نظامی و پرچم های ترکیه و اسناد معلق به داعش کشف شد و 12 تن نیز بازداشت شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری هاوار، سازمان امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه اعلام کرد در چهارمین و پنجمین روز از ادامه عملیات جستجو و پاکسازی موسوم به «کارزار بشردوستانه و امنیتی»، در بخش دوم اردوگاه هول در حسکه، مقادیر زیادی لباس های نظامی متعلق به ارتش ترکیه، همچنین پرچم های این کشور کشف شدند.

در ادامه این جستجو، مقادیر زیادی پول نقد و اسناد متعلق به نیروهای داعش، همچنین تلفن های همراه و رایانه های زیادی حاوی اسناد داعش کشف شدند.

در همین راستا، در بخش متعلق به پناهجویان عراقی، 37 چادر که برای آموزش نیروهای داعش، همچنین به عنوان دادگاه سنتی داعشی ها و محلی برای شکنجه به کار می رفت، کشف شدند و 12 نفر در همین زمینه بازداشت شدند. 5 تن از بازداشت شده ها به عضویت در داعش اعتراف کردند.

کد خبر 37532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha