۲۷ نفر از بیماران کرونا در آذربایجان غربی بد حال هستند/ مرگ 5 نفر دیگر

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۱۹۸ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که از این تعداد حدود ۵۷ نفر بستری شده و پنج مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده افزود: طبق آخرین آمار، ۳۳۳ بیمار با تشخیص سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان در حال انجام است. از این تعداد، ۱۹۹ نفر مشکوک به کرونا و ۱۳۴ نفر نیز مبتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همچنین ۱۰۶ نفر در مراکز درمانی تحت مراقبت های ویژه و ۲۷ نفر نیز متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۱۹۸ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که از این تعداد حدود ۵۷ نفر بستری شده و پنج مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

آقازاده اظهار کرد: تاکنون سه هزار و ۴۹۹ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده و ۱۰۳ هزار و ۷۵۲ نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

وی گفت: برای ایجاد روند کاهشی مستمر و کاهش بستری شدگان، مبتلایان و فوت شدگان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، رعایت مستمر موارد بهداشتی و خودداری از دورهمی های خانوادگی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

کد خبر 3694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha