خروج جریان  صدر از روند سیاسی عراق، چهره واقعی نیروهای سیاسی وابسته به  این جریان را نمایان ساخت

سرویس عراق و اقلیم کردستان – کادر ارشد اتحادیه میهنی کردستان، گفت:  خروج جریان  صدر از روند سیاسی عراق، وعده‌های دروغین و چهره واقعی نیروهای سیاسی وابسته به  این جریان  عضو  ائتلاف سه‌جانبه‌  را آشکار کرد.

به گزارش کردپرس، غیاث سورچی در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی می‌گفتند ائتلاف سه‌جانبه مستحکم و قوی است، افزود: اگر این ائتلاف آنچنان که ادعا می شود، مستحکم است، باید بقیه نیروهای وابسته به آن هماهطورکه نمایندگان جریان صدر استعفاء داده اند، گزینه استعفاء را انتخاب کنند.

سورچی افزود: خروج مقتدی صدر، رهبر جریان صدر از روند سیاسی، دروغ بودن وعده‌ها و چهره واقعی حزب دمکرات کردستان و ائتلاف حاکمیت را که عضو ائتلاف شکننده سه‌جانبه هستند، نمایان ساخت.

وی با اشاره به اینکه منافع شخصی و مناصب حاکمیتی مانعی بر سر راه نیروهای عضو ائتلاف سه جانبه برای پیوستن به طرح صدر برای استعفای نمایندگانشان بوده است، افزود: ائتلاف سه جانبه مدعی تشکیل دولت اکثریت بود، اما واقعیت این است که هدف آن ها تشکیل دولت توافقی برای حذف و به حاشیه راندن سایر نیروهای سیاسی به منظور کسب پست های وزارتی است.

کد خبر 34422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha