برخی از مردم هنوز یارانه دریافت نکرده اند/ابربدهکاران بانکی محاکمه شوند!

سرویس آذربایجان غربی- نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس با انتقاد از روند پرداخت یارانه‌ها گفت: در حالی که برخی از مردم عادی، بیکاران، کارگران و بازنشستگان هنوز این مبلغ را دریافت نکرده‌اند، مدیران و نمایندگان مجلس آن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش کردپرس، از خانه ملت، حسن همتی در تذکر شفاهی خود در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق توافق با دولت قرار بود پیش از حذف ارز ترجیحی، زیرساخت‌ها فراهم شود اما اول اجرا شد که مشکلاتی برای قشر متوسط و محروم ایجاد کرد لذا علیرغم اینکه اصل طرح خوب است باید شیوه اجرای آن اصلاح شود.

نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس در ادامه با انتقاد از روند پرداخت یارانه‌ها که آن را منطقی ندانست، گفت: در حالی که مردم عادی، بیکاران، کارگران و بازنشستگان هنوز این مبلغ را دریافت نکرده‌اند، مدیران و نمایندگان مجلس آن را دریافت کرده‌اند که منطقی نبوده و شیوه اعتراض و ثبت‌نام جدید نیز محدود است که باید اصلاح شود.

او در ادامه با بیان اینکه اعلام اسامی ابربدهکاران دردی از مردم دوا نمی‌کند، اظهار داشت: چگونه افرادی عادی نمی‌توانند وام معیشتی و ازدواج دریافت کنند اما عده‌ای خاص، هزاران میلیارد تومان می‌گیرند بدون اینکه آن را پس دهند لذا باید به شدت تحت تعقیب قرار بگیرند و مورد محاکمه واقع شوند.

همتی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: شاهین‌دژ و تکاب به دلیل نبود پزشک متخصص در مضیقه است و علیرغم پیگیری‌ها نتیجه‌ای نگرفته‌ایم لذا وزیر بهداشت پاسخ دهد که اگر شهرستان او بود نیز به همین شیوه رفتار می‌کرد. همچنین لازم است سهمیه بومی برای شهرستان‌های کوچک در نظر گرفته شود که پزشکان در آن ماندگار شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تورم، گرانی و معیشت را از مهمترین و حساس‌ترین مسائل کشور دانست و تاکید کرد: مردم از این جهت بسیار مشکل دارند لذا مجلس باید این موضوعات را در بررسی‌های خود در اولویت قرار دهد

کد خبر 32878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha