کشف کالااهای احتکار شده در قروه به ارزش 400 میلیون تومان

سرویس کردستان- مدیر جهاد کشاورزی قروه از کشف محصولات احتکار شده به ارزش بیش از 400 میلیون تومان خبر داد و تأکید کرد که کالاهای اساسی تأمین شده و در سطح بازار در دسترس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، «عبدالله عبدالملکی» بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان قروه به ارائه گزارشی از اجرای طرح گشت و بازرسی تنظیم بازار در دو مرحله و میزان کشفیات احتکاری و تخلفات صورت گرفته پرداخت.

او مرحله نخست گشت و بارزسی تنظیم بازار را از ابتدای فروردین دانست و گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون 773 فقره بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها 82 پرونده تخلف صنفی تشکیل گشته است.

«عبدالملکی» ارزش تخلفات صورت گرفته را 3 میلیارد و 717 میلیون و 199 هزار و 999 تومان عنوان کرد و بیشترین مورد تخلفات را مربوط به صنف خبازان دانست.

او سپس با اشاره به مرحله دوم گشت و بازرسی ها همزمان با اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت، افزود: در مرحله دوم که از 18 اردیبهشت آغاز و تا کنون هم ادامه دارد، از 13 بازرسی 2 واحد صنفی به دلیل تخلف پلمب شدند و در این مرحله هم بیشترین تخلفات مربوط به صنوف خواربار فروشی و خبازی ها بود.

«عبدالملکی» سپس از کشف محصولات احتکار شده در این مرحله از بازرسی ها خبر داد و تصریح کرد: در این بازرسی ها 30 تن و 600 کیلو شکر، 351 بطری و 52 حلب روغن، 400 بسته 700 گرمی ماکارونی احتکاری کشف و ضبط شدند.

او ازرش این محصولات احتکار شده را 476 میلیون و 245 هزار تومان دانست و تأکید کرد که باتوجه به طرح اصلاحات اقتصادی دولت تأمین کالاهای اساسی انجام و در بازار در دسترس قرار دارد./

کد خبر 32577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha