۴ نانوایی متخلف در سردشت سلب امتیاز شدند

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار سردشت گفت: در پی کمبود نان و مشکلات به وجود آمده از سوی نانوایی ها، کارشناسان پس از بازرسی های میدانی با واحدهای متخلف برخورد و ۴ نانوایی را سلب امتیاز کردند.

به گزارش کردپرس، لقمان خسروپور در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه چند روزی بود یک فضای روانی در سطح جامعه مبنی بر کمبود نان و گرانی نان ایجاد شده بود که سریعا با بازدید های میدانی وضعیت نانوایی های این شهرستان بررسی شد

فرماندار سردشت با بیان اینکه در این شهرستان کمبود سهمیه آرد وجود ندارد و طبق روال گذشته سهمیه ها تخصیص داده می شود افزود: جو روانی ایجاد شده در این شهرستان باعث شلوغی نانوایی ها و تخلف برخی خبازی ها شده بود که بازرسان به این موضوع رسیدگی کردند.

او بیان کرد: طی بازرسی و بازدیدهای میدانی تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف که خودسرانه اقدام به تعطیلی یا کم کاری و یا کم فروشی می کردند شناسایی شدند و ۴ نانوایی سلب امتیاز شده و سهمیه آرد ۲۰ واحد متخلف دیگر هم کاهش یافت.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت نیز گفت: خوشبختانه هم میزان آرد به صورت کامل هست و هم هیچ گونه افزایش قیمتی در کار نیست و این قول به مردم خواهیم داد آرد و نان به طور کامل در اختیارشان قرار بگیرد.

او از شهروندان خواست تا هرگونه تخلفات آرد و نان را به قرارگاه امنیت غذایی واقع در جهاد کشاورزی شهرستان گزارش کنند.

کد خبر 32565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha