۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
پخت نان تا ١٢ شب در ارومیه!

سرویس آذربایجان غربی-پس از اجرای برنامه توزیع عادلانه یارانه ها و در پی افزایش تقاضا برای نان در ارومیه، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از امروز ۲۶ اردیبهشت برخی نانوایی ها در ارومیه تا ۱۲ شب نیز پخت خواهند داشت.

به گزارش کردپرس، در حالی که اتحادیه نانوایان از عدم افزایش قیمت نان در ارومیه خبر می‌دهد، اما به گفته مخاطبان برخی مغازه‌دارن هر بسته نان ۱۰ هزارتومانی را به ۳۰ هزارتومان می‌فروشند.

طرح نان دولت همچنان ابهام دارد و صف های نان جلوی نانوایی های در ارومیه ادامه دارد. پس از مشکلات به وجود آمده، ۵۰ نانوایی دیگر در این شهرستان ۲ شیفته شدند و تعدادی هم به ٣ شیفت کاری رسیدند، همچنین تعدادی نانوایی سیار هم تعبیه شد.

اکنون سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از فعالیت نانوایی ها تا ١٢ شب هم خبر داده است. علیرغم اینکه همچنان بر تعداد نانوایی های چند شیفته و ساعت کاری آنها افزوده می شود اما همچنان مسئولان مدعی اند؛ مشکل در حوزه نان وجود ندارد.

عبد الحمید سرتیپی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در تهیه کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: در هفته اخیر و جاری ۱۲ هزار بازرسی توسط بازرسان سازمان از اقلام معیشتی انجام شده و ۷۶۷ پرونده تخلف در این بازرسی ها تشکیل و در سامانه ثبت شده است.

اوبا تاکید به اینکه از امروز ۲۶ اردیبهشت برخی نانوایی ها تا ۱۲ شب نیز پخت خواهند داشت، گفت: به هیچ عنوان در بحث نان کاهش سهمیه صورت نگرفته بلکه افزایش سهمیه و پخت نیز انجام شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: کالاهای احتکاری و قاچاقی که توسط نیروهای نظارتی کشف و ضبط می شوند بعد از طی مراحل قانونی و ثبت در سامانه سیمبا به تعزیرات ارسال و بعد از حکم نهایی در بازار به فروش رسیده و عواید آن به خزانه دولت واریز می شود.

اواخر هفته گذشته و بدنبال اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، با توجه به افزایش تقاضا برای خرید نان، فعالیت نانوایی ها به صورت ۲ یا ٣ شیفته جهت پخت و عرضه نان افزایش یافته است.

کد خبر 32480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha