استاندار اربیل: هیچ آتش سوزی بە دلیل حملە موشکی در شرکت نفتی کار روی ندادە است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- استاندار اربیل اعلام کرد کە هیچ گونە آتش سوزی در انبارهای شرکت نفتی کار در منطقە خبات استان اربیل، در پی حملە موشکی بە این منطقە روی ندادە است.

بە گزارش کردپرس بە نقل از ایستا نیوز،امید خوشناو استاندار اربیل، پس از وقوع حملە موشکی بە اربیل و اصابت شش موشک به منطقە خبات در استان اربیل، طی نشستی خبری اعلام کرد کە سعی شدە از طریق این موشک ها بە اقلیم کردستان زیان و آسیب وارد شود، اما این حملە موجب بروز آتش سوزی در شرکت نفتی کار نشدە و هیچ گونە حریقی در انبارهای شرکت روی ندادە است.

وی تاکید کردکە تروریست های وابستە بە داعش ارتباطی با این حمل ەنداشتە و این حملات از سوی گروە های شبە نظامی و علیە اقلیم کردستان صورت گرفته است.

امید خوشناو با اشارە بە اینکە این حملە آسیب جانی و مالی بە دنبال نداشتە است، گفت کە دولت مرکزی عراق باید این موضوع در سطوح بالا پیگیری و حل نماید.

این در حالی است کە پایگاە خبری "پولتیک پرس"، با انتشار ویدئویی از حملە موشکی بە شرکت " کار" از بزرگترین شرکت های نفتی اقلیم کردستان بە مدیریت "شیخ باز برزنجی" خبر داده و اعلام کرد کە هدف حملات موشکی امشب، شرکت نفتی کار بودە و موجب بروز آتش سوزی در این شرکت شدە است.

کد خبر 31726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha