نچیروان بارزانی: اتحادیە میهنی و حزب دمکرات اختلافات میان خود را کنار بگذارند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان در پیامی بە مناسبت عید سعید فطر درخواست کرد کە اتحادیە میهنی و حزب دمکرات بە عنوان احزاب اصلی اقلیم این روز را تبدیل بە فرصتی برای کنار نهادن اختلافات میان خود نمایند.

بە گزارش کردپرس بە نقل از سایت رسمی ریاست اقلیم کردستان، در پیام نچیروان بارزانی ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر آمدە کە شرایط کنونی در اقلیم کردستان و عراق بە معنای واقعی کلمە بە معانی و اصول و ارزش های عید فطر از جملە بخشش، صلح، سازش و بازنگری در رفتار و اعمال خود است.

رئیس اقلیم کردستان در ادامە تاکید کردە کە باید همگان این عید را تبدیل بە فرصتی برای همکاری و تفاهم تبدیل کردە و در سطح عراق و اقلیم، دست در دست هم بحران و مشکلات را پشت سر نهادە و مرحلە نوینی از باهم بودن را آغاز کنند و حال و آیندە و دستاوردهای اقلیم را حفظ کنند.

وی اعلام کردە کە اقلیم بیش از هر زمان دیگری بە سازش، اتحاد و کنار هم بودن نیاز دارد و از احزاب اقلیم بە ویژە اتحادیە میهنی و حزب دمکرات درخواست کردە بە عنوان دو حزب اصلی اقلیم، عید را بە فرصتی برای حل تنش ها تبدیل کردە و در چارچوب منافع عالی اقلیم، اختلافات میان خود را کنار بگذارند و از حملات رسانە ای علیە یکدیگر خودداری کنند.

بارزانی تاکید کردە کە باید اتحادیە میهنی و حزب دمکرات و دیگر احزاب اقلیم، با یکدیگر متحد و سازگار و همکار باشند و از این طریق در سطح عراق نیز جایگاه قوی و تاثیرگذاری داشتە باشند.

کد خبر 31724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha