پاسخ شهردار مهاباد در خصوص پرداخت مساعدت مالی به فوتبال شهرستان

سرویس آذربایجان غربی- شهردار مهاباد در خصوص عدم پرداخت مساعدت مالی به فوتبال شهرستان گفت: با توجه به اینکه در قانون هیچ‌گونه مساعدت و کمک مالی شهرداری به ردیف ورزش و فوتبال اختصاص پیدا نکرده است، لذا از سازمان برنامه و بودجه پرداخت مابه ازای مبلغ تخصیص یافته به ردیف آتش نشانی از محل منابع استانی با تامین اعتبار و پرداخت از محل اعتبارات منابع داخلی درخواست شده است.

بابک رستم پور در گفت و گو با خبرنگار کردپرس بیان کرد: جهت حمایت از فوتبال شهرستان مهاباد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیگیری های نماینده محترم شهرستان در مجلس، نسبت به تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد به شهرداری اقدام کرده است.

او ادامه داد: این در حالی است که وجه مذکور به دلیل نبود موافقت نامه و ردیف پروژه در بخش کمک به فوتبال شهرستان به پروژه احداث ساختمان آتش نشانی اختصاص یافته است.

رستم پور اضافه کرد: با توجه به پیگیری های مکرر نمایندگان محترم در رشته فوتبال و ایجاد شائبه در خصوص عدم پرداخت کمک استانی که قانونا هیچ‌گونه مساعدت و کمک مالی در استان با توجه به توضیحات فوق به ردیف ورزش و فوتبال اختصاص پیدا نکرده است، لذا از سازمان برنامه و بودجه درخواست پرداخت مابه ازای مبلغ تخصیص یافته به ردیف آتش نشانی از محل منابع استانی با تامین اعتبار و پرداخت از محل اعتبارات منابع داخلی درخواست شده است.

شهردار مهاباد گفت: این موضوع به پیوست درخواست مدیرعامل باشگاه ورزشی شاهو مهاباد در ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در خصوص پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان مساعدت به تیم فوتبال انجام گرفته است.

پیشتر رئیس هیئت فوتبال شهرستان مهاباد با انتقاد از عملکرد شهرداری این شهر به کردپرس گفت: در دو سال اخیرا ٢٠٠ میلیون تومان از سوی استانداری جهت حمایت از فوتبال شهرستان مهاباد به شهرداری واریز شده اما تا کنون این مبلغ از سوی شهرداری مهاباد به باشگاه های فوتبال پرداخت نشده است!

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

شهرداری مهاباد با ٢٠٠میلیون تومان اعتبار حمایتی فوتبال چکار کرده است؟!

کد خبر 30516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha