هیئت مشترک هماهنگی میان اتحادیه میهنی و جنبش تغییر تشکیل می شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی و مسئول شاخه این حزب در سلیمانیه، اعلام کرد که اتحادیه میهنی هیئت مشترکی را با جنبش تغییر برای هماهنگی میان دو حزب، تشکیل می دهد.

به گزارش کردپرس، جزا سید مجید در گفتگو با سایت خبری خندان اعلام کرد که طی ماه های گذشته دیدارهای دوجانبه ای میان مسئولین اتحادیه میهنی در سلیمانیه و مسئولین و رهبران جنبش تغییر انجام شده و این دیدارها مثبت بوده و دو طرف در مورد وضعیت کنونی اقلیم گفتگو کرده اند.

عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی و مسئول شاخه این حزب در سلیمانیه افزود که اتحادیه میهنی و جنبش تغییر تصمیم به تداوم همکاری و هماهنگی میان خود گرفته اند.

همچنین اعلام کرد که در این راستا هیئت مشترک شش نفره ای توسط اتحادیه میهنی و جنبش تغییر برای هماهنگی های بیشتر و تصمیم گیری مشترک در مورد رویدادهای آتی و مسائلی که ممکن است در آینده به وجود آید، تشکیل می شود.

به گفته این مقام اتحادیه میهنی این حزب سه عضو این هیئت را انتخاب و به جنبش تغییر اعلام کرده و در انتظار پاسخ این حزب برای تشکیل هیئت مشترک هستند.

وی در مورد موضع حزب در مورد تصمیم دولت اقلیم کردستان به کاهش حقوق کارمندان و حقوق بگیران اقلیم، گفت که اتحادیه میهنی خواستار اجرای اصلاحات است و از تیم حزب در دولت نیز تمام و کمال حمایت می کند و لازم است که دولت اقلیم برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با بغداد به توافق رسیده و حقوق کارمندان و حقوق بگیران را در موعد خود پرداخت کند.

کد خبر 303989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha