اقامت ۲۲۰ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اقامت نزدیک به ۲۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان در ۱۳ روز گذشته خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ جبار گوهری با اعلام این خبر اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند تا یازدهم فروردین‌ تعداد ۲۱۹ هزار و ۹۶۶ نفر گردشگر در مراکز اقامتی سطح استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: این مراکز شامل هتل، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، مهمان‌پذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل بوتیک، خانه‌مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات وابسته به آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی همچون خوابگاه‌های دانشجویی، مهمانسراهای دولتی و... بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی بیش از دو میلیون و ۱۷۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی سطح استان بازدید کرده‌اند.

گوهری ادامه داد: از میان مجموعه‌های تاریخی فرهنگی تحت مدیریت این اداره‌کل طاق‌بستان با بیش از ۱۰۰ هزار بازدید کننده بیشترین آمار بازدید را داشته‌ است.

وی گفت: همچنین در این ایام تیم‌های نظارتی این اداره‌کل با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی ۸۶۱ مورد بازدید را از تاسیسات گردشگری استان انجام داده‌اند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: از مجموع این بازدیدهای نظارتی ۷۵ مورد تشویق، ۱۱۸ تذکر و ۴۹ اخطار کتبی صادرشده است.

کد خبر 29963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha