عضو ارشد حزب دمکرات: ائتلاف سه گانه از اقدام صدر در نزدیکی به مالکی حمایت می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو ارشد حزب دمکرات کردستان تأکید کرد نزدیک شدن جریان شیعه به یکدیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گامی در راستای اجرای قانون اساسی و حفظ یکپارچگی کشور به شمار می آید. همچنین ائتلاف سه گانه به تلاش های برای تشکیل دولت با همکاری نیروهای چارچوب هماهنگی ادامه می دهد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "محما خلیل" در این باره گفت: چارچوب هماهنگی و جریان صدر، نمایندگان جریانات شیعه عراق به شمار می آیند و هیچ کدام از این دو جریان نمی تواند دیگری را به حاشیه براند.

محما خلیل که اخیرا از حوزه انتخابیه شنگال در استان نینوا به مجلس عراق راه یافته است تصریح کرد: تشکیل ائتلاف جدید و نزدیک شدن بین نوری مالکی و سید مقتدی صدر از اهمیت بسزایی برخوردار است و باعث اطمینان بخشی به ائتلاف سه گانه در زمینه تشکیل دولت با همکاری چارچوب هماهنگی خواهد شد.

این نماینده ایزدی مجلس عراق تصریح کرد: در شرایط کنونی، دودستگی بیشتر قابل پذیرش نیست و از هر اقدام یکپارچه ای در میان جریانات شیعه، با هدف پایان دادن به اختلافات و گام نهادن در مسیر تشکیل دولت و انتخاب رئیس جمهور حمایت می کنیم.

کد خبر 29003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha