174 میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در کردستان توزیع شد

سرویس کردستان - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 174 میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در استان تامین و توزیع شده است.

به گزارش کرد پرس، محسن معانی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 174 میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در استان کردستان تامین، توزیع و مصرف شده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 59 درصدی همراه بوده است.

وی به فعالیت 42 باب جایگاه عرضه نفتگاز در استان اشاره کرد و افزود: روزانه حدود 300 هزار لیتر نفتگاز یورو4 در 23 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان توزیع می شود.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: کرد: افزایش راندمان سوخت خودروها، افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل و سازگازی با محیط زیست از مزایای استفاده از این فرآورده است.

معانی اقدامات منطقه در راستای افزایش تامین و توزیع نفتگاز یورو4 را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری منطقه در راستای افزایش جذب نفتگاز یورو در سال آینده است.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان و اهمیت فرهنگ‌سازی در حفظ محیط زیست، یادآور شد: این میزان نفتگاز یورو4 توزیعی 55 درصد از نفتگاز مصرفی ناوگان حمل و نقل استان را شامل می‌شود.

کد خبر 28669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha