تشکیل دانشکده علوم پزشکی در میاندوآب در دستور کار خواهد بود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تشکیل دانشکده علوم پزشکی در کنار دانشکده پرستاری در میاندوآب در صورت تامین زیر ساختهای مورد نیاز، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کردپرس، دکتر محمدامین ولی‌زاد، در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با ابراز خرسندی از وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان اظهار کرد: این شهرستان با دو بیمارستان عباسی و حضرت فاطمه زهرا (س) جزو شهرستان های نسبتا برخوردار است و می توان از ظرفیت درمانی آن در درمان بیماران جنوب استان و شهرهای همجوار استفاده می شود.

او افزود: میاندوآب با ٥٥٥ نفر پرسنل در قسمت بهداشت و ٧١٢نفر در قسمت درمان و نیز از لحاظ تعداد خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاههای اورژانس ١١٥ از نظر آماری در جایگاه مناسبی قرار دارد .

دکتر ولی زاد اظهار کرد: شهرستان میاندوآب جزو پنج شهری است که از سال ٩٠ تا ٩١ دارای دانشکده پرستاری است و در روزهای آتی ٣ نفر هیات علمی به کادر آموزشی این دانشکده اضافه می شود و در مجموع با ٤ نفر عضو هیات علمی و دانشکده جدید با ٤٨٠٠متر مربع فضای فیزیکی احیاء خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تشکیل دانشکده علوم پزشکی در کنار دانشکده پرستاری در این شهرستان در برنامه های ما قرار دارد.

او افزود: در این شهرستان برای اولین بار ٣ نیروی هیات علمی متخصص در رشته جراحی اعصاب، کودکان و زنان فعالیت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: همچنین احداث بیمارستان جایگزین عباسی با ٣٥٠ تخت از اولویتهای اصلی ماست.

کد خبر 28671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha