هدف از حمله به HDP ایجاد رعب و وحشت است/کردها سر تسلیم فرود نمی آورند

سرویس ترکیه - بولدان رئیس مشترک HDP در واکنش به حمله به ساختمان استانی حزبش در آدانا اعلام کرد که این حملات باعث نمی شود تا HDP و کردها سر تسلیم فرود آورند.

به گزارش کردپرس، پروین بولدان، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در واکنش به حمله مسلحانه به ساختمان این حزب در آدانا، ضمن محکوم کردن حملات مختلف به ساختمان ها و اعضای HDP اعلام کرد که این حملات باعث نمی شوند که حزبش و کردها سر تسلیم فرود آورند.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، بولدان در دیدار از ساختمان استانی HDP در یورئیر آدانا، با بیان این که هدف از این حملات ایجاد رعب و وحشت در میان اعضا و طرفداران HDP است، گفت: «ما می دانیم چه کسانی این حملات را سازماندهی کرده اند. ما به خوبی می دانیم که حملات سازماندهی شده، عمدی بوده اند و حمله کننده ها به تنهایی این کار را انجام نداده اند.»

او با اشاره به عدم انجام تحقیقات قضائی درست درباره این حادثه و حوادث مشابه دیگر گفت: «ما به خوبی می دانیم که سازماندهی کنندگان حمله ها به HDP همان کسانی هستند که کشتار روبوسکی، کشتار سوروچ، قتل عام ایستگاه قطار آنکارا، کشتار چوروم، قتل عام سیواس، قتل عام زیلان و ... را سازماندهی کردند.»

بولدان افزود: «کسی نباید فکر کند که با این حملات ما تسلیم خواهیم شد. ما بخش بزرگی از مردم ترکیه را پشت سر خود داریم. کردها سال ها است که با چنین حمله هایی رو به رو هستند. اما تا به حال سر تسلیم فرود نیاورده و سازش نکرده اند. این حمله ها باعث شده اند که ما بیشتر متحد شویم و بیشتر رشد کنیم.»

رئیس مشترک HDP با بیان این که ترکیه بهای این حملات را می پردازد گفت: «این ما نیستیم که شکست می خوریم، ترکیه است. این ترکیه است که هزینه این حمله ها را می پردازد. این کشور به عدالت نیاز دارد. این کشور به دموکراسی و صلح نیاز دارد. حقیقت باید آشکار شود و HDP عاقبت حقیقت را آشکار خواهد کرد. هدف ما گسترش دموکراسی، آزادی، عدالت، صلح و حقیقت در بخش های مختلف این کشور است.»

کد خبر 27811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha