کارگزاران دولت باید ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید باشند

نماینده آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارگزاران دولت و همه مردم باید با ترویج فرهنگ خدمت شهید جمهور، ادامه دهنده راه درخشان او باشند.

به گزارش کردپرس، از  ایرنا؛ آیت الله عسکر دیرباز روز پنجشنبه در تجمع مردمی بزرگداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت در خیابان شهید سلیمانی ارومیه اظهار کرد: مسیر خدمت در دولت سیزدهم و کارگزاران دولت باید به مقصد دلخواه شهید جمهور منتهی شود و فرهنگ‌ خدمت باید ترویج یابد.

او با بیان اینکه خستگی ناپذیر بودن یکی از مولفه‌های بارز شهید آیت‌الله ابراهیم رییسی بود، اضافه کرد: پرکاربودن این شهید در دوران ریاست جمهوری که پشت سرهم در سفرهای استانی و کشورهای خارجی بود، نشان از قوه تشخیص صحیح از مشکلات و موانع روز جامعه بود که با تبعیت از رهبری در مسیر خدمت با کلید واژه مردمی درصدد رفع موانع توسعه ایران بود.

نماینده آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری یکی از مولفه‌های خدمت است، افزود: مسوولان باید پناه و ملجا مردم باشند و در نظام اسلامی نیز مدیران باید این مسیر را ادامه دهند و چراغ راه شهید جمهور را روشن نگه دارند.

آیت الله دیرباز ادامه داد: دشمن خیال می‌کرد با شهادت رییس جمهور شاید مردم عکس‌العمل خاصی نشان ندهند اما مردم به میدان آمدند و مراسم تشییع‌ باشکوهی را در سراسر کشور از جمله تهران، قم، مشهد، زنجان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی و دیگراستان‌ها و شهرها برپا کردند.

او با بیان اینکه مردم تا پای جان برای کسی که برایشان خدمت کند وفادار می مانند، گفت: مردم آذربایجان‌غربی در استانی با ادیان و مذاهب مختلف و قومیت‌های متفاوت همانند سراسر کشور در صحنه حضور دارند و همه ید واحده در برابر دشمن هستند.

دیرباز افزود: قرار بود در چنین روزهایی رییس جمهور به آذربایجان غربی سفر کند اما امروز همه مردم در تمامی شهرهای این استان جمع شده‌اند تا قدردان تلاش‌های او باشند و آیین تشییع باشکوهی در تمامی شهرها برگزار کنند.

او  با اشاره به ادامه مسیر خدمت گفت: مردم افراد خدمت گزار را تشخیص می‌دهند بنابراین مردم کسانی که ادامه دهنده راه آیت‌الله رییسی هستند را باید تشخیص داده و تمییز کنند.تبعیت از رهبری بر همه فرض است و باید نصب العین تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم.

کد خبر 2770875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha