آسمان کردستان تا پنجشنبه بارانی است

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد، رگبار باران در اغلب نقاط استان کردستان از بعدازظهر امروز سه شنبه تا روز پنجشنبه رخ می دهد که شرایط هشدار در سطح نارنجی است.

به گزارش کرد پرس، اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد با بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از بعد از ظهر امروز سه شنبه تا روز پنج شنبه در بعضی از ساعات شرایط برای رخداد بارش های رگباری در سطح استان فراهم است.

پیرو هشدار هواشناسی سطح نارنجی، با تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز سه شنبه و طی روز چهارشنبه، رگبار باران، رعد و برق، صاعقه وزش باد گاهی شدید، مه گرفتگی و در پاره ای از نقاط استان بارش تگرگ پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها از جمله دیگر پیامدهای احتمالی این سامانه بارشی خواهد بود و این بارش ها امروز سه شنبه در نیمه شمالی استان از جمله شهرستان های بیجار، سقز و مناطق زرینه، نساره، هزارکانیان و روز چهارشنبه در همه مناطق استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی و مرکزی رخ خواهد داد.

بارش ها برای روز پنجشنبه و جمعه به صورت پراکنده و ضعیف برآورد شده و از لحاظ دمایی نیز طی امروز و فردا تغییرات دمایی قابل ملاحظه ای در استان مشاهده نمی شود.

کد خبر 2770794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha