برگزاری نشست مجلس نظامی SDF با حضور مظلوم کوبانی

سرویس سوریه - نشست عمومی مجلس نظامی SDF با حضور «مظلوم کوبانی» فرمانده کل این نیروها و اعضای مجالس نظامی کانتون‌ها و گروه‌های نظامی منطقه برگزار شد.

به گزارش کردپرس، مجلس نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) نشست عمومی خود را با حضور «مظلوم کوبانی» فرمانده کل این نیروها و اعضای مجالس نظامی کانتون‌ها و گروه‌های نظامی شمال و شرق سوریه برگزار کرد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «مظلوم کوبانی» فرمانده کل SDF و فرماندهان مجالس نظامی تمامی کانتون‌ها و گروه‌های نظامی در نشست عمومی مجلس نظامی SDF شرکت کردند.

در این جلسه گزارش ۴ ماهه مجالس و نهادهای نظامی قرائت شد.

به گفته سایت رسمی SDF، در این دیدار تحولات نظامی، موانع موجود در منطقه در نتیجه حملات مستمر دولت ترکیه، حملات عناصر داعش و تلاش برای ایجاد اختلاف در منطقه توسط نهادهای امنیتی دولت دمشق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار تدابیری برای مقابله با حمله احتمالی دولت ترکیه اتخاذ شد و مقرر شد روابط دیپلماتیک با طرف‌های بین‌المللی به‌ویژه طرف‌هایی که بر بحران سوریه تأثیر می‌گذارند، توسعه یابد و این طرف‌ها توسط SDF تشویق شوند که با فشارها و باج‌گیری‌های ترکیه مقابله کنند.

در این جلسه گزارش مجلس نظامی دیرالزور در رابطه با حملات نیروهای دولتی دمشق قرائت شد و مقرر شد در برابر آن حملات نیروهای نظامی از حق دفاع مشروع استفاده کنند.

ضمناً در این جلسه وضعیت سازمانی نیروهای SDF مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج آموزش‌های فکری و نظامی و اهمیت نقش دانشگاه‌های نظامی در توسعه نیروها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین از فرماندهان خواسته شد تا جلسات آموزشی را افزایش دهند و فرماندهان و کارمندان متخصص را به تمام بخش‌ها برسانند.

در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد در رابطه با وضعیت افرادی که وظیفه دفاعی را رها کرده‌اند، توافقاتی صورت گیرد و دیدگاه های نهادهای مرتبط مشخص شود.

در پایان این جلسه از مجالس برای مشارکت در حمایت از محصولات کشاورزی دعوت و برنامه راهبردی نیروهای نظامی شمال و شرق سوریه مشخص شد.

کد خبر 2770367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha