سید کمال حسینی رییس  «خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان»  شد

سیدکمال حسینی از فعالان صنعتی و اقتصادی کردستان، بعد از دوره ریاست بر اتاق بازرگانی سنندج، امروز در انتخابات «خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان» به عنوان رییس این تشکل انتخاب شد.

به گزارش کرد پرس، صبح امروز یکم اردیبهشت ماه نشست مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیأت‌مدیره برگزار شد که طی این انتخابات «سیّد کمال حسینی» از فعالان اقتصادی شاخص استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت‌مدیره برگزیده شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور رؤسای 13 انجمن‌ همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن ترکیب هیأت‌مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد. 
در این انتخابات «سیدکمال حسینی» به‌عنوان رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، «کمال‌الدین توحیدی» به‌عنوان نایب رئیس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه‌دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس از جانب اعضا انتخاب شدند.
گفتنی است «سیّد کمال حسینی» ریاست دو دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان را عهده‌دار است.

کد خبر 2769563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha