نظامیان ترکیه در شمزینان مردم را به کشتن تهدید کردند

سرویس ترکیه - نیروهای نظامی ترکیه در حال بازرسی خودروهای جاده ای در مسیر شمزینان مردم را تهدید به کشتن کردند.

به گزارش کردپرس، به نقل از روژنیوز، نیروهای نظامی ترکیه در مسیر های شمزینان با توقف خودروها و وسایل نقلیه عمومی از مردم کارت شناسایی خواستند. آنها مردم داخل یک مینی بوس را تهدید به کشتن کردند.

روژنیوز تصاویری را از منابع محلی خود منتشر کرده است که نشان می دهد ماموران یگان ویژه که نقاب بر صورت دارند با متوقف کردن یک مینی بوس در مسیر روستای شاپتان از توابع شمزینان از مردم می خواهند تا کارت هویت خود را به آنها ارائه دهند. شهروندانی که با این کار مخالفت می کنند از سوی نیروهای نظامی تهدید به کشتن می شوند. 

بنا بر گزارش شاهدان عینی، نیروهای نظامی با گرفتن سلاح به سوی افرادی که مقاومت کرده اند به آنها گفته اند که در صورت عدم تمکین به درخواست نظامیان به سوی آنها شلیک خواهد شد. 

در همین رابطه اوزنور بارتین، نماینده حزب دموکراسی و برابری خلق ها (دم پارتی) در مجلس ترکیه، صحنه های این حادثه را در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت نوشت: این تنها گوشه ای از ظلم علیه مردم منطقه است. 

او هدف از این کار را ایجاد فضای رعب و وحشت در مردم منطقه توصیف کرد و گفت که مردم هرگز سر تسلیم در برابر این ظلم فرود نخواهند آورد.

کد خبر 2769421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha