معاون نخست وزیر اقلیم کردستان: زیاد حرف زدەایم و مردم از حرف زدن خسته شده‌اند

سرویس عراق و اقبلیم کردستان_ معاون نخست زیر اقلیم کردستان در مراسم یادبود سی و ششمین سالروز جنایت انفال در منطقه گرمیان طی پیامی ضمن اعلام این که عملکرد مهم است، افزود: مطمئن باشید سال آینده در فضایی متفاوت این مراسم را برگزار خواهیم کرد اکنون آنقدر حرف زده‌ایم که مردم دیگر از حرف زدن خسته شده‌اند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان گفت: «در سالیان گذشته زیاد حرف زده‌ایم و از جمله خود بنده نیز زیاد حرف زدەام، مردم نیز دیگر  از حرف زدن خسته شده‌اند».

وی افزود: با خانواده‌های انفال شدگان جلسه‌ای چند ساعته برگزار کردیم آنها درخواستها و شکایات خود را به ما ارائه دادند، ما توانسته‌ایم بخشی از این خواسته‌ها را اجرا کنیم و برای بخش دیگر نیز  راهکارهای اجرایی را فراهم خواهیم سازیم.

معاون نخست وزیر اقلیم کردستان تاکید کرد: به نظر من بهترین پیام، پیام «عمل» است نه فقط پیام گفتاری (تئوری)، به امید خدا همراه با این خواهران و برادران خانواده‌های انفال شدگان برای اجرای خواسته‌های مطرح شده فعالیت خواهیم کرد و در سال آینده قادر خواهیم بود مراسم یادبود انفال شدگان را در فضایی متفاوت برگزار کنیم.

کد خبر 2769350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha