خون بهای شهدا کشور ما اضمحلال رژیم اسرائیل است

سرویس کردستان- فرمانده سپاه بانه با اشاره به حادثه اخیر در سوریه و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: تاکتیک ما در مقابل رژیم صهیونیستی کشتن چند سرباز اسرائیلی نیست بلکه خون بهای شهدای ما اضمحلال و نابودی کامل این رژیم است همانطور که وعده آن داده شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس سرهنگ عباس امری روز جمعه در مراسم روزجهانی قدس ضمن گرامی داشت یاد همه شهدای انقلاب و شهدای حادثه اخیر در سوریه گفت: به مردم ایران افتخار  می کنیم که همیشه پشت سر مقام معظم رهبری ایستادند و مرزداران غیور طبق مکتب و مذهب امام شافعی که زادگاهش غزه است در این مراسم حضور پرشور دارند.

وی با اشاره به اینکه مرزداران غیور در همه سنگرهای انقلاب تاکنون شجاعانه درخشیدند افزود: جوانان شهرستان بانه با تقارن جشن های نوروزی و ماه مبارک رمضان شئونات اسلامی به خوبی را رعایت کردند و به توصیه های ماموستایان دینی عمل کردند.

سرهنگ امری با بیان اینکه بسیاری از آموزه های دینی بر حمایت از مظلوم در مقابل ظالم تاکید می کند، اظهار داشت: در مقطعی از تاریخ قرار گرفتیم نه تنها مسلمانان بلکه هر انسان آزادی خواهی باید ندای ملکوتی قرآن کریم را در حمایت از مظلوم بشنوند در بسیاری از سوره های قرآن کریم به حمایت از مظلوم اشاره شده و از مسلمانان دعوت کرده که در حمایت مردم ستم دیده حمایت کنند.

سرهنگ امری اضافه کرد: در این شرایط بسیاری از دولت های نسبت به مردم مظلوم غزه بی تفاوت هستند و برخی از دولت های به ظاهر اسلامی نه تنها بی تفاوت هستند بلکه حامی جبهه ظالم هستند و به آنها کمک می کنند.

وی با اشاره به تشکیل دولت اسرائیل در دهه چهل میلادی گفت: روش کار استبدادگر و استعمارگران یکی است از ابزار قدرت برای چپاول کشور استفاده کردند همیشه در مناطقی از جهان که دارای منابع مادی بوده با زور حضور پیدا کردند و دست به قتل و کشتار زدند.

فرمانده سپاه بانه ادامه داد: رسانه یکی از ابزارهای مهمی که استعمارگران اکنون برای سلطه بر کشورهای دیگر از آن بهره می برند.

وی یاد آور شد: امام خمینی (ره) با تدابیر حکیمانه خود موجب شکست جبهه استکبار شد و تمام مناسبت ها و ایام مهم متعلق به ایشان است.

مردم مرزدار شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور روز جمعه همزمان با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و همه اقشار مردم در این مراسم با شکوه حضور یافتند.

 این مراسم مقابل حسینه خاتم الا انبیا بانه شروع و با سردادن شعارهای در حمایت از مردم مظلوم غزه و مرگ بر اسرائیل و امریکا تا میدان انقلاب این شهر ادامه داشت و در میدان انقلاب (مروتی) تجمع بزرگی تشکیل شد.

کد خبر 2769015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha