عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان: ترکیه با کمک عراق و حزب دمکرات کردستان حمله بزرگی را به اقلیم کردستان انجام خواهد داد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یکی از اعضای دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان اطلاعات خطرناک و حساسی از یک حمله گسترده به اقلیم کردستان فاش کرده و اعلام کرد: «در صورت عملی شدن این توطئه، برگزاری انتخابات پارلمانی در اقلیم کردستان دشوار خواهد شد».

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، شالاو علی عسکری، عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان در گفت و گو با شارپرس که در آینده منتشر خواهد شد، از یک توطئه خطرناک علیه اقلیم کردستان خبر داد.

عسکری می‌گوید: «این تهدید بزرگ وجود دارد که عراق و ترکیه با کمک حزب دمکرات کردستان حمله گسترده‌ای را به اقلیم کردستان انجام دهند که در این صورت احتمال برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان ضعیف خواهد بود».

شالاو علی عسکری درخصوص گزینەهای انتخابات درخصوص عدم مشارکت حزب دمکرات در انتخابات اظهار داشت: «این احتمال نه چندان بعید وجود دارد که درصورت عدم مشارکت حزب دمکرات کردستان، کارمندان کمیسیون در اربیل و دهوک اعلام اعتصاب کرده و از باز کردن دفاتر و مراکز رای‌دهی به روی رأی دهندگان خودداری کنند که این امر مشکل جدیدی در عرصه سیاسی اقلیم خواهد بود».

کد خبر 2768764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha