اتحادیه میهنی کردستان: نوروز امسال مژده دیگری از مبارزات مدنی (انتخابات پارلمانی کردستان) را به ارمغان می‌آورد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان در پیامی بە مناسبت عید نوروز، اظهار امیدواری کرد، نوروز امسال تغییرات  اصولی و برگزاری انتخابات را بە همراە داشتە باشد و با امید بە پیروزی، تلاش خواهند کرد شیوە حکمرانی را بە مسیر اصلی خود بازگردانند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری کانال 8، دفتر سیاسی اتحادیە میهنی کردستان در پیام خود بە مناسبت نوروز و آغاز سال نو کردی( 2727)، ضمن بزرگداشت یاد قیام کرکوک، این روز را بە مردم کردستان تبریک می گوید و اظهار امیدواری کرد، نوروز امسال نویدبخش تحولات دمکراتیک و برگزاری انتخاباتی باشد کە نتیجە آن خدمتگزاری در جهت بهبود معیشت مردم باشد.

در پیام اتحادیە میهنی کردستان آمدە است: «نوروز در تاریخ ملتهایی کە بدان باور دارند، روز عید بهاری و تجدید طبیعت است و نزد ملت کرد، عید آزادی و سرافرازی و نماد تقابل با ستم و ستمکاران است».

همچنین در بیانیۀ دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان افزوده شده است؛ نوروز امسال مژده دیگری از مبارزات مدنی را به ارمغان می آورد که آنهم انتخابات پارلمانی کردستان است، برای این مسئولیت مبارزاتی، ما منتظر پیروزی بزرگ اتحادیه میهنی  کردستان و تجربە مردم خود هستیم تا شیوە حکمرانی را بە مسیر درست بازگردانیم و زندگی شایستە و بدون تبعیض در سراسر اقلیم کردستان فراهم نمایم.

کد خبر 2768416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha