محدودیت های ترافیکی در کمربندی بهشت محمدی سنندج اعمال می شود

رئیس پلیس راهور استان کردستان از آماده‌باش تمامی پرسنل برای اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به آرامستان های شهر سنندج و سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ رضا همتی زاده، از اعمال محدودیت های ترافیکی برای آرامستان های سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: آرامستان های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت های مناسب و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد که برابر اعلام مدیران مربوطه درب های ورودی آرامستان بهشت محمدی سنندج بر روی خودروهای شهروندان بسته می شود که این امر باعث ترافیک در کمربندی بهشت محمدی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: مردم کردستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنجشنبه هر سال به زیارت شهدا و اهل قبور می‌روند، بر همین اساس امسال از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر روز امروز پنجشنبه محدودیت های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و آرامستان بهشت محمدی در سنندج توسط پلیس راهور کردستان اجرا می شود و عبور کامیون و خودروهای سنگین در کمربندی بهشت محمدی ممنوع و مسیر جایگزین تا پایان طرح بلوار ساحلی است.

سرهنگ همتی زاده به شهروندان توصیه کرد، جهت رفاه حال سایرین و پیشگیری از ترافیک سنگین در مراجعه به آرامستان‌ بهشت محمدی و گلزار شهدای سنندج حتی الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی افزود: تمامی محدودیت های ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد و شد و رفاه شهروندان گرامی انجام می شود، لذا خواهشمندیم رانندگان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از اصرار برای ورود به محدودیت های اعمال شده جدا اجتناب کنند.

کد خبر 2768176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha