پیش فروش بلیط های نوروزی در آذربایجان غربی آغاز شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس برای نوروز ۱۴۰۳ از ۱۷ اسفند خبر داد.

به گزارش کردپرس، علی مدقالچی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز طرح نوروزی، طرح پیش فروش حضوری و غیر حضوری بلیط ناوگان مسافری از روز ۱۷ اسفند ماه آغاز و در قالب آن بلیط ۵۰ درصد از ظرفیت این ناوگان در محل پایانه های مسافربری و دفتر های فروش شرکت ها پیش فروش خواهد شد و۵۰ درصد مابقی ظرفیت نیز برای مسافرانی که امکان بهره مندی از خدمات غیرحضوری نداشته اند، تخصیص می یابد.

او افزود: آغاز طرح نوروزی جابجائی مسافرین در سال جاری با توجه به همزمانی با ماه رمضان از ۲۴ اسفند ماه خواهد بود و تا ۱۷ فروردین به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.

مدقالچی اظهار کرد: پیش از سال جدید برنامه ریزی های لازم برای سفرهای نوروزی منسجم تر پیش بینی شده است و انتظار می رود تقاضا برای بهره مندی از خدمات بخش حمل و نقل جاده ای افزایشی باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۳۳ شرکت حمل‌ و نقل مسافربری و تعداد ۳۱۱۴ دستگاه انواع ناوگان مسافربری شامل ۵۳۵ دستگاه اتوبوس، ۱۰۹۱ دستگاه مینی بوس و ۱۴۸۸۸ دستگاه سواری پلاک زرد در استان آماده خدمات رسانی به مسافرین محترم در ایام نوروز هستند.

کد خبر 2767969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha